O Amélii
Amélia predstavuje unikátne a inovatívne riešenie Voice Bota, ktorý disponuje funkcionalitami AI vďaka integráciám na viacero platforiem AI. Pripojením na Vašu SIP ústredňu a agendové informačné systémy získate možnosť efektívnejšie obsluhovať určité agendy pre Vašich klientov. Okrem toho zvýšite service level obsluhy klientov, dokážete poskytovať vybrané služby 24/7, získate škálovateľnosť a výhodu pred konkurenciou pričom ešte úšetríte náklady.
Automatizujte obsluhu zákazníkov a škálujte Vaše callcentrum
Prinášame Vám riešenie, ktoré odľahčí nápor na Vaše existujúce call centrum a pomôže Vám zvýšiť úroveň obsluhy zákazníkov. Amélia, je IT-Telekomunikačné riešenie, ktoré je pripojiteľné na akékoľvek callcentrum prostredníctvom prebratia hovoru z IVR stromu ústredne cez rozhranie SIP.
Základné funkcie:
Autentifikácia volajúceho
Overenie zákazníka je vždy kľúčové pre účely poskytnutia inforamácíí. Amélia vie overiť volajúceho prostredníctvom zadaných autentifikačných údajov, ktoré overí na BE agendových systémoch.
Práca s adresami a POI
Vie rozpoznať adresy alebo špecifické názvy bodov "Points of Interest" a na základe toho pochopiť presnú lokalitu. Komunikuje s Google Maps.
Prichádzaujúce hovory
Je nadizajnovaná na prijímanie prichádzajúcich hovorov a obsluhy vybranej agendy zákazníkov, ktorú riešia Vaši zákazníci a ma repetitívny charaker.
Machine learning
Postupom času sa učí a zdokonaľuje, aby vedela čo najlepšie identifikovať čo klienti hovoria a správne ich obslúžiť.
Pracuje s knowledgebase
Je možné ju prepojiť so znalostnou bázou alebo chat botom tak, aby dokázala odpovedať na určitú sadu otázok a poskytnúť vybranú sadu informácií.
Integrovateľná s externými IS
Je možné ju integrovať s agendovými informačnými systémami t.j. overiť klienta, poskytnuť mu požadované personalizované informácie.
Rezervácia termínov
Amélia vie vykonať rezerváciu napr. v Google kalendári alebo iných rezervačných systémoch na základe zadefinovaných typov eventov, pre konkrétnu miestnosť či človeka. Pracuje aj s rozsahom hodnôt.
Škálovateľnosť
V prípade nárazových volaní vie obslúžiť v jednom momente veľké množstvo volajúcich a znižuje tak čas čakania na linkách call centier.
Vďaka tomu sa zvýši Váš service level.
Odchádzajúce hovory
Je pripravená realizovať odchádzajúce hovory s konkrétnou agendou a call scriptom na vybrané odchádzajúce kampane či prieskumy spokojnosti Vašich klientov.
Umelá inteligenia
Využíva umelú inteligenicu tak, aby pochopila čo jej volajúci hovorí a dokázala mu pomôcť vybaviť vybranú agendu call centra.
Šetrí peniaze
Tým, že sa jedná o škálovateľné riešenie a náhradu pracovnej sily systémovým riešením pomáha šetriť peniaze, nakoľko náklady na pracovnú silu sú vždy vyššie.
Spracováva spätnú väzbu
Vie po vykonaní eventu vyvolať hovor pre účely zabezpečenia spätnej väzby od klienta a zaznamenať ju v štruktúrovanej forme podľa Vašej špecifickej požiadavky.
Základná
charakteristika
Objavte možnosti využitia Amélie podľa jednotlivých funkcií a nájdite oblasti, s ktorými Vám vieme pomôcť už zajtra.
Autonómny agent kontaktného centra
Poskytuje možnosť samostatného fungovania a pochopenia toho čo vraví zákazník, aby vybavila jeho požiadavky.
Zabudované AI funkcie
Využíva pokročilé funkcie umelej inteligencie, aby pochopila čo volajúci, alebo volaný hovorí a vedela správne vyhodnotiť jeho požiadavku a vykonať potrebný úkon.
Jazyky a reč
Amélia môže hovoriť mužským aj ženským hlasom vo viacerých jazykoch. Disponuje slovenským, českým, anglickým, nemeckým, poľským a maďarským jazykom. Ak potrebujete iný jazyk, vieme rošíriť jej schopnosti aj na iné ľubovoľné svetové jazyky.
Reč a intonácia
Reč a intonácia počas hovoru pôsobí, akoby sa s Vami rozprával živý človek na druhom konci telefónu.
Navrhnutá na riešenie Vašich potrieb
Je navrhnutá tak, aby vedela úplne samostatne riešiť vybrané agendy, ktoré potrebujete pokryť a zabezpečiť tak obsluhu Vašich klientov 24/7.
Integrovateľná
Vďaka integráciám viem obslúžiť komplexnejšie úkony a poskytnúť personalizované informácie po autorizácii Vašim klientom, napísať správu do Service Desku, vykonať rezervácie či odčítať adresy a POI, pracovať s chat botom a znalostnou bázou.
Chcete vedieť ešte viac....
Viac informácii ohľadom možností využitia nájdete nižšie v produktových listoch alebo nás kontaktujte a požiadajte o vytvorenie Demo verzie pre Vaše účely.
Často kladené otázky
Máte k dispozícii aj Demo?
Sme pripravení Vám predviesť demo verzie na konkrétne prípady využitia, ktoré máme vytvorené. Ak by ste mali záujem o prípravu dema pre konkrétne využitie v rámci Vašej spoločnosti či odvetvia, tak ho radi pripravíme. Kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý nájdete nižšie.
Je možné fungovať aj bez integrácie na agendový systém?
Integrácia na SIP ústredňu Vašej spoločnosti je nevyhnutná avšak relatívne jednoducho realizovateľná. Niektoré agendy je možné obslúžiť aj bez nutnosti vokonať integráciu na agendový systém. Na prípravu integrácie máme pre Vás pripravený tím expertov, ktorý vytvoria návrh riešenia ako aj samotnú integráciu na Vaše systémy.
Aká je cena?
Cenu pripravujeme individuálne na základe návrhu riešenia pre konkrétneho zákazníka. Cieľové riešenie má poskytnúť zákazníkovi nielen úsporu na nákladoch na ľudí, ale zvýšiť servce level a dostupnosť kontaktného centra na 24/7.
Ako funguje Vaše riešenie?
Služba je prevádzkovaná v Cloude dátového centra v kategórii Tier III. Táto kategória poskytuje bezpečnosť a stabilitu riešenia vrátane jeho škálovateľnosti. Služba využíva AI modely dvoch poskytovateľov k docieleniu čo najpresnejšieho pochopenia odpovedí zákazníka a tým pádom aj správneho zareagovania systému.